Asteptam un bebe / Activitatiile cuibului /

Curs Gimnastica Gravide Cluj

breadcrumb-header

Totul Despre Curs Gimnastica Gravide Cluj

Pret: 40 lei / sedinta
Trainer: Bea Birtalan
Numar maxim de participanti:
 

Ce este?

Inca din cele mai vechi timpuri femeile faceau miscare, de aceea si nasterile erau usoare, iar sexul frumos puteau sa nasca oriunde fara dureri si rapid. In ziua de astazi din pacate, din cauza vietii sedentare, a alimentatiei nesatisfacatoare doamnele au nevoie de lucruri in plus pentru a avea o sarcina usoara si o nastere fara probleme.

Din acest motiv, de foarte multi ani, multi specialisti se preocupa indeaproape pentru a gasi metode si modalitati pentru a ajuta doamnele insarcinate.In acest sens multi specialisti au fost unanim de acord ca miscarea este benefica pentru viitoarele mamici. S-a dovedit stiintific ca acesta ajuta din foarte multe puncte de vedere.

Miscarea pentru femei insarcinate este ideala pentru tine dacă eşti genul de femeie pentru care sportul e suprema plăcere. Iar dacă pana acum ai dus o viata sedentara, e momentul sa iei foarte în serios faptul ca mişcarea înseamna viata, ţi-o confirma prin propriile-i mişcari, chiar bebeluşul din burtica ta!

E bine de stiut ca unele dintre exercitii le vei putea face si in confortul caminului propriu, iar daca ai si minge, totul va fi usor de reprodus chiar de acasa. Sa nu mai zicem ca iti va prinde foarte bine socializarea cu alte viitoare mamici care au sau au avut aceleasi „probleme” si dileme ca si tine.

Cum se face?

Înainte de a începe orice tip de antrenament, consulta-te cu medicul tău ginecolog. Miscarea nu se recomanda in primul trimestru de sarcina, datorita riscului crescut de avort spontan.

Dar după ce primele trei luni de sarcina trec cu bine şi medicul specialist confirma ca evoluţia este normala, solicită-i părerea despre programul nostru de exerciţii fizice şi mişcare pentru femei insarcinate. Un factor important de asemenea, este personalul care trebuie sa fie competent si de specialitate, sa se adapteze la fiecare persoana insarcinata.

Miscarea prenatala este coordonata de un fiziokinetoterapeut cu experienţă în lucrul cu femeile însărcinate si cu un istoric sănatos de rezultate excelente atît pentru viitoarea mama, cît şi pentru bebele din burtica.

Totusi, e bine de stiut ca in unele cazuri, este interzisa miscarea in timpul sarcinii. Daca ai insuficienta cardiaca, hipertensiunea arteriala, hemoragie vaginala, nu iti recomandam sa vii la cursuri. Daca ai fost diagnosticata cu placenta inserata jos, sarcina multiplca sau ruptura de membre spontana, prematura, daca ai avut nasteri premature sau iminienta de astfel de nastere, adreseaza-te ginecologului si intreaba-l daca ai voie sa faci miscare. Mai bine previi orice situatie neplacuta ar putea aparea!

La ce te ajuta?

De-a lungul timpului, s-au dovedit multiplele beneficii pe care acesta le ofera viitoarelor mamici, atit din punct de vedere al sarcinii, al sanatatii, cit si din punct de vedere al esteticii. Este de luat in seama cit de mult ajuta si fatul din foarte multe puncte de vedere. Cel mai important avantaj este acela ca face bine atit viitoarelor mamici cit si pruncilor inca nenascuti.

Pe lîngă ca reduce kilogramele acumulate în perioada sarcinii şi ca face recuperarea mai rapida, iată care sunt principalele beneficii ale gimnasticii prenatale:

  • prevenirea sau combaterea durerilor lombare si de spate prin detensionarea şi întărirea musculaturii, autocontrolul asupra posturii şi aliniamentului corpului
  • cresterea mobilitaţii articulare – în special a articulaţiilor coxo-femurale şi ale bazinului
  • prevenirea apariţiei edemelor
  • controlul greutaţii corporale pentru menţinerea la valori adecvate perioadei de sarcina si a tensiunii arteriale
  • autocontrolul planşeului pelviperineal
  • deprinderea mişcarilor respiratorii toracice şi diafragmatice – exersînd astfel diferitele tehnici de respiraţie pentru travaliu
  • prevenirea constipaţiei si a hemoroizilor
  • diminuarea durerilor naşterii
  • previi aparitia retentiei de apa, de varice sau de crampe musculare
  • iti imbunatatesti mobilitatea, elasticitatea si tonusul muscular
  • reduci sansele aparitiei de stres, imbunatatindu-ti starea de spirit
  • favorizezi oxigenarea buna a fatului
  • ajuti la recuperarea mai rapida dupa nastere.

Cat Costa?

In functie de ce anume doriti, puteti alege dintre plata per sedinta, ocazionala sau un abonament de 4 sau 8 sedinte. Noi va invitam la o sedinta de miscare, iar daca va place si va simtiti bine, va asteptam in fiecare saptamana.

Şedinţa ocazionala: 40 lei

Abonament: 4 şedinţe = 120 lei

Abonament 8 şedinţe = 180 ron

Toate abonamentele lunare au o săptămînă de gratie, astfel incat, puteti face o pauza atunci cand simtiti nevoia.

Unde si cand se face?

IMPORTANT:  Orele se vor tine la sediul de pe Str. Braşov, Nr. 56 (în clădirea cu Bistro Engels, la etaj)

Pentru ca voi sunteti importante pentru noi, am ales sa limitam numarul de persoane care se pot inscrie la o ora. Astfel, numărul maxim de graviduţe într-o grupa este de 8 persoane iar numărul minim este de 3 persoane. Asta inseamna ca daca nu se strang minim 3 persoane, ora nu se va tine.

IN CAZUL IN CARE ESTE NEVOIE DE ANULARE, ACEASTA SE VA FACE LA NUMĂRUL DE TELEFON 0741 550 183, CU CEL PUŢIN DOUA ORE ÎNAINTE.

Sunt convinsa ca complimentele de genul „ce bine arati / te misti pentru tz saptamani de sarcina” se datoreaza in mare parte celor 2 sedinte saptamanale de la Cuib. 

Ana-Maria Neatu

Bea m-a introdus in lumea minunata a Cuibului. Miscarea, buna dispozitie si muzica de acolo mi-au fost alaturi incepand cu saptamana 16 si pana la nastere. Sunt convinsa ca energiei bune si profesionalismului lui Bea I se datoreaza si faptul ca dupa fiecare sedinta din cele 2-3 la care participam saptamanal eram nu doar mai relaxata, dar imi dispareau si durerile de spate si dormeam mult mai bine. Minunata conectare cu bebele din burtica din timpul tehnicilor de relaxare de la final, venea bonus pe langa socializarea cu celelalte participante. Cred cu tarie ca experienta nasterii pentru mine a fost atat de usoara, intocmai datorita tehnicilor de respiratie insusite, precum si a rezultatelor obtinute in urma gimnasticii prenatale cu Bea.

Margareta Iancu

Bea rulzzz! Am facut miscare inca de la 4 luni de sarcina, de 2 ori pe saptamana pana in saptamana 38. Nu am avut dureri de spate, am dormit foarte bine noaptea, din punct de vedere fizic, nu am avut nici o problema in timpul sarcinii. Sa nu mai zic ca am nascut natural in 2h 30 min. P.S.: Adoram partea de relaxare de la final, mai ales momentul in care „imbratisam” bebelusii. 

Oana Cretu

Recomand sportul in sarcina oricareii femei care nu are probleme cu sarcina. Te ajuta sa nu iei in greutate prea mult, iti mentine flexibilitatea, ajuta pe partea de disconfort care apare pe final de sarcina cand e deja burtica mare. Eu am facut sport toata sarcina, iar cu Bea de prin saptamana 30. O recomand cu drag, ora ei era ora de sport, relaxare si deconectare. Plus socializare cu alte viitoare mamici, care e atat de importanta mai ales la prima sarcina cand ai sute de temeri si intrebari. Bea is the best 😉 

Alexandra Danciu

Un must-have pt orice viitoare mamica ce isi dorește sa tina pasul cu burtica in crestere 🙂 M-a ajutat sa ma simt in forma chiar si spre finalul sarcinii.

Oana Salagean

Niste sesiuni foarte faine cu Bea Birtalan,  faine si pentru corp, faine si pentru spirit, ca sa nu mai zic ca te mentine in forma; recomand cu drag.

Liviana Ivanescu

Am fost la gym cu Bea de prin saptamana 20 pana in sapt 40, asa tare mi-a placut! Sa merg la orele de miscare era pura relaxare pentru mine! M-a ajutat tare mult miscarea sa nu iau mult in greutate in timpul sarcinii si sa dau rapid jos kilogramele dupa nastere. Dincolo de miscare era o oportunitate minunata de socializare, impartaseam cu mamicile de acolo aceleasi ganduri si temeri si plecam descarcata de griji si incarcata cu energie. De Bea ce sa zic..decat ca e mi-nu-na-ta si intelege foarte bine corpul mamicilor cu burtici. 

Luiza Arcalean