Asteptam un bebe / Activitatiile cuibului /

Curs de Yoga pentru Gravide si Gimnastica pentru Gravide

breadcrumb-header

Curs de Yoga pentru Gravide si Gimnastica pentru Gravide

CURS DISPONIBIL SI ONLINE
Pret: 40,00 lei180,00 lei

Ce este GIMNASTICA PRENATALA ?

Inca din cele mai vechi timpuri femeile faceau miscare, de aceea si nasterile erau usoare, iar sexul frumos puteau sa nasca oriunde fara dureri si rapid.

In ziua de astazi din pacate, din cauza vietii sedentare, a alimentatiei nesatisfacatoare doamnele au nevoie de lucruri in plus pentru a avea o sarcina usoara si o nastere fara probleme.

Din acest motiv, de foarte multi ani, multi specialisti se preocupa indeaproape pentru a gasi metode si modalitati pentru a ajuta doamnele insarcinate.

In acest sens multi specialisti au fost unanim de acord ca miscarea este benefica pentru viitoarele mamici.

S-a dovedit stiintific ca acesta ajuta din foarte multe puncte de vedere.

Miscarea pentru femei insarcinate este ideala pentru tine dacă eşti genul de femeie pentru care sportul e suprema plăcere.

Iar dacă pana acum ai dus o viata sedentara, e momentul sa iei foarte în serios faptul ca mişcarea înseamna viata, ţi-o confirma prin propriile-i mişcari, chiar bebeluşul din burtica ta!

E bine de stiut ca unele dintre exercitii le vei putea face si in confortul caminului propriu, iar daca ai si minge, totul va fi usor de reprodus chiar de acasa.

Sa nu mai zicem ca iti va prinde foarte bine socializarea cu alte viitoare mamici care au sau au avut aceleasi „probleme” si dileme ca si tine.

Cum se face?

Înainte de a începe orice tip de antrenament, consulta-te cu medicul tău ginecolog.

Miscarea nu se recomanda in primul trimestru de sarcina, datorita riscului crescut de avort spontan.

Dar după ce primele trei luni de sarcina trec cu bine şi medicul specialist confirma ca evoluţia este normala, solicită-i părerea despre programul nostru de exerciţii fizice şi mişcare pentru femei insarcinate.

Un factor important de asemenea, este personalul care trebuie sa fie competent si de specialitate, sa se adapteze la fiecare persoana insarcinata.

Miscarea prenatala este coordonata de un fiziokinetoterapeut cu experienţă în lucrul cu femeile însărcinate si cu un istoric sănatos de rezultate excelente atît pentru viitoarea mama, cît şi pentru bebele din burtica.

Totusi, e bine de stiut ca in unele cazuri, este interzisa miscarea in timpul sarcinii.

Daca ai insuficienta cardiaca, hipertensiunea arteriala, hemoragie vaginala, nu iti recomandam sa vii la cursuri.

Daca ai fost diagnosticata cu placenta inserata jos, sarcina multiplca sau ruptura de membre spontana, prematura, daca ai avut nasteri premature sau iminienta de astfel de nastere, adreseaza-te ginecologului si intreaba-l daca ai voie sa faci miscare.

Mai bine previi orice situatie neplacuta ar putea aparea!

La ce te ajuta?

De-a lungul timpului, s-au dovedit multiplele beneficii pe care acesta le ofera viitoarelor mamici, atit din punct de vedere al sarcinii, al sanatatii, cit si din punct de vedere al esteticii.

Este de luat in seama cit de mult ajuta si fatul din foarte multe puncte de vedere.

Cel mai important avantaj este acela ca face bine atit viitoarelor mamici cit si pruncilor inca nenascuti.

Pe langă faptul ca reduce kilogramele acumulate în perioada sarcinii şi ca face recuperarea mai rapida, iată care sunt principalele beneficii ale gimnasticii prenatale:

1. prevenirea sau combaterea durerilor lombare si de spate prin detensionarea şi întărirea musculaturii, autocontrolul asupra posturii şi aliniamentului corpului
2. cresterea mobilitaţii articulare – în special a articulaţiilor coxo-femurale şi ale bazinului
3. prevenirea apariţiei edemelor
4. controlul greutaţii corporale pentru menţinerea la valori adecvate perioadei de sarcina si a tensiunii arteriale
5. autocontrolul planşeului pelviperineal
6. deprinderea mişcarilor respiratorii toracice şi diafragmatice – exersînd astfel diferitele tehnici de respiraţie pentru travaliu
7. prevenirea constipaţiei si a hemoroizilor
8. diminuarea durerilor naşterii
9. previi aparitia retentiei de apa, de varice sau de crampe musculare
10. iti imbunatatesti mobilitatea, elasticitatea si tonusul muscular
11. reduci sansele aparitiei de stres, imbunatatindu-ti starea de spirit
12. favorizezi oxigenarea buna a fatului
13. ajuti la recuperarea mai rapida dupa nastere.

In timpul clasei se pune accent pe:
Respiratie – tehnicile de respiratie yoga ajuta la reglarea respiratiei in timpul sarcinii si al contractiilor din timpul travaliului
Posturi – vei exersa pozitii menite sa dezvolte puterea, flexibilitatea si echilibrul
Relaxare – la sfarsitul fiecarei clase de yoga, iti vei relaxa muschii si iti vei restaura ritmul cardiac si respiratia. Pentru o relaxare completa si dobandirea calmului interior, vei fi incurajata sa acorzi atentie senzatiilor, gandurilor si emotiilor
Executia corecta a miscarilor!

Cat Costa?

In functie de ce anume doriti, puteti alege dintre plata per sedinta, ocazionala sau un abonament de 4 sau 8 sedinte.

Noi va invitam la o sedinta de miscare (combinam miscarea cu yoga), iar daca va place si va simtiti bine, va asteptam in fiecare saptamana.

Şedinţa ocazionala: 40 lei

Abonament: 4 şedinţe = 120 lei

Abonament 8 şedinţe = 180 ron

Unde si cand se face?

IMPORTANT:  Orele se pot tine fie ONLINE, fie la sediul de pe Str. Braşov, Nr. 56 (în clădirea cu Bistro Engels, la etaj)

Va asteptam in zilele de Luni de la ora 18:00 si de Joi de la 19:00!

Pentru ca voi sunteti importante pentru noi, am ales sa limitam numarul de persoane care se pot inscrie la o ora.

Astfel, numărul maxim de graviduţe într-o grupa este de 8 persoane iar numărul minim este de 3 persoane.

Asta inseamna ca daca nu se strang minim 3 persoane, ora nu se va tine.

IN CAZUL IN CARE ESTE NEVOIE DE ANULARE, ACEASTA SE VA FACE LA NUMĂRUL DE TELEFON 0741 550 183, CU CEL PUŢIN DOUA ORE ÎNAINTE.

Informatii Relevante